poniedziałek, 18 marca 2013

Muffinki kakaowe z białą czekoladą

Przepis na te muffinki znalazłam na blogu kuchnianaobcasach.blogspot.com. Oczywiście jak zawsze musiałam dodać coś od siebie i do środka każdej muffinki wrzuciłam kostkę białej czekolady. Co by nie było polecam ten przepis. Jeszcze tak łatwego i szybkiego w wykonaniu przepisu na muffiny nie widziałam :)


Składniki:

250 g mąki pszennej
3/4 szklanki cukru
3 czubate łyżki gorzkiego kakao
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 jajka
1 szklanka mleka
1/2 szklanki oleju
1 tabliczka białej czekolady

Suche składniki mieszamy w jednej misce łyżką. W drugiej misce mieszamy wszystkie płynne składniki też łyżką. Teraz mokrą masę przelewamy do suchej i mieszamy niedbale łyżką. Do foremek na muffiny wkładamy papilotki. Wypełniamy je masą do 1/3 wysokości. Do każdej foremki wkładamy kostkę czekolady. Dokładamy masy do 2/3 wysokości (lub nawet troszkę więcej). Pieczemy w około 180 - 200 stopniach przez około 25 minut.

3 komentarze:

  1. Mufinki są pyszne naprawdę polecam spróbować!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Piszę tutaj, ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć Pani e-maila. Mam problem z publikowaniem postów na blogu. Nie pokazują się na liście u osób które mnie obserwują. Widziałam, że miała Pani podobny problem ( http://productforums.google.com/forum/#!searchin/blogger-pl/post/blogger-pl/QxLy8d9Or8k/fKVrTE94mqIJ ). Udało się go rozwiązać? Proszę o odpowiedź na maila: justynaadrian@gmail.com Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń