środa, 31 października 2012

Krewetki smażone z czosnkiem i natką pietruszki

Przepis jest idealny na romantyczny wieczór przy lampce wina. To bardzo smaczna przystawka, dlatego polecam wypróbowanie przepisu.


Składniki:

około 30 krewetek tygrysich (ja użyłam już obrane, mrożone)
3 ząbki czosnku
garść poszatkowanej natki pietruszki
2 - 3 łyżki masła
sól, pieprz

Krewetki dokładnie myjemy, osuszamy ręcznikiem papierowym i delikatnie doprawiamy pieprzem (można ewentualnie solą, ale ja jej nie używam, bo bez soli są bardzo smaczne). Na patelni roztapiamy masło i wrzucamy krewetki. Smażymy około 3 minuty z jednej strony, po czym obracamy na drugą stronę i dodajemy przeciśnięty czosnek (ja użyłam wyciskacza do czosnku, ale można go po prostu drobno pokroić). Smażymy jakieś 2 minuty, po czym dodajemy natkę pietruszki i smażymy jeszcze przez minutę. Krewetki przekładamy na talerz i dekorujemy natką pietruszki. Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz