piątek, 8 lutego 2013

Chili con carne w tortilli


Przepisów na chili con carne jest dużo i nie umiałam wybrać jednego, więc wymyśliłam własny. Zależało mi, żeby było gęste, gdyż chciałam je podać w tortilli.


Składniki:

kilka placków tortilli
500 g mięsa mielonego (ja dałam wieprzowo - wołowe, ale najlepsze będzie wołowe)
1 puszka czerwonej fasoli
1/2 puszki  kukurydzy
1/2 czerwonej papryki
1 cebula
1 ząbek czosnku
1/2 papryczki chili (jak lubimy bardzo ostre jedzenie dodajmy więcej)
1 łyżeczka kuminu
kilka łyżeczek koncentratu pomidorowego
sól, pieprz
olej

Paprykę, cebulę, czosnek i papryczkę chili kroimy w kostkę. Na rozgrzany olej wrzucamy cebulę i chwilę smażymy. Dodajemy mięso mielone, czosnek, kumin, odrobinę soli i papryczkę chili i smażymy, aż mięso się zarumieni. Dodajemy czerwoną paprykę, kukurydzę, fasolę i koncentrat i smażymy jeszcze 5 - 10 minut. Doprawiamy solą i pieprzem oraz chili w proszku (jeśli nie jest wystarczająco ostre). Na suchej patelni przygrzewamy placki tortilli z obydwu stron. Na placki nakładamy chili con carne i zawijamy. Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz