wtorek, 27 listopada 2012

Lekki deser owocowy :)

Będę szczera... Ten deser jest pyszny, a co dziwne, sama go wymyśliłam, bo musiałam coś zrobić z produktów, które miałam w lodówce, by nie poszły do kosza. Lekki, delikatny i prawie dietetyczny (prawie, bo jest w nim trochę ciasteczek korzennych :P ). Polecam!!!


Składniki na 4 porcje:

duża garść ciasteczek korzennych (jak nie liczymy kalorii to nawet dwie garście :D )
2 owoce kiwi
ćwiartka świeżego ananasa (jak go nie mamy to zróbmy 2 warstwy kiwi)
1 łyżeczka cukru (ja użyłam brązowego)
250 g jogurtu naturalnego

Ciasteczka korzenne rozbijamy na proszek (można użyć miksera lub moździerza). Ananasa kroimy w drobną kosteczkę (bez zdrewniałej części która jest w środku). Z owoców kiwi robimy mus z dodatkiem łyżeczki cukru za pomocą blendera. I teraz bardzo prosta część. Układamy warstwami: ciasteczka, ananas, jogurt, kiwi, ciasteczka. To wszystko. Łatwe, szybkie i pyszne. Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz