sobota, 10 listopada 2012

Pyszna sałatka z pieczonych buraków

Przepis znalazłam kiedyś w internecie i gdy ostatnio byłam w sklepie, jak zobaczyłam buraki przypomniał mi się i nabrałam strasznej ochoty na jego wypróbowanie. Polecam!


Składniki dla 2 osób:

2 buraki
1 serek typu camembert
2 małe garście rukoli
sól, pieprz
oliwa


Buraki posypujemy solą i pieprzem i zawijam każdy pojedynczo w folię aluminiową. Pieczemy je w piekarniku przez około 1 godzinę (w zależności od wielkości buraczków). Po upieczeniu wyjmujemy je z folii, obieramy i kroimy w plastry. Camembert kroimy wzdłuż na pół i wstawiamy do piekarnika (każdy kawałek osobno - nie jeden na drugim) pleśnią do dołu na około 10 minut. W tym czasie buraki układamy na talerzu w kółeczku, a na środek układamy rukolę (robimy dwie porcje, więc rozdzielamy wszystko na 2 talerze). Camembert wyjmujemy z piekarnika i układamy na środku sałatki. Na nim układamy jeszcze odrobinę rukoli. Całość skrapiamy oliwą. Smacznego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz